OalaCuBunatati.ro

Publicat de Adina on sâmbătă, februarie 04, 2012

Am fost invitată să particip la un concurs. Să scriu un articol despre un site-oalacubunatati.ro Am zis de ce nu? Îmi plac provocările. Dar înainte de a începe, mi s-a părut normal să studiez un pic obiectul concursului respectiv. Și navigând pe site-ul lor de zor, am găsit la secțiunea ”livrare mâncare”, o poză cu cornulețele din imagine.

Nu știu de ce, dar instant amintirile copilăriei mi-au revenit ușor. Am văzut-o pe bunica făcându-mi cornulețe cu gem, am simțit mirosul de mâncare gătită la oală, după o zi în care mergeam la săniuș, am retrăit bucuria de a fi copil.
Ușor, am revenit în prezent, unde din păcate bunica nu mai e, între timp am apelat la varianta de livrare mâncare, însă fără a uita că atunci, cândva bucuria se rezuma la un gust bun, la un miros plăcut, la un zâmbet sincer...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...