Cel mai frumos cadou

Publicat de Adina on vineri, februarie 24, 2012

Vorbește lumea pe la colțuri, cum că mâine ar fi ziua mea...Hm....mă cam bate gândul să îi cred. Nu de asta, dar astăzi am primit cel mai frumos cadou....de la o fetiță de 9 ani, care m-a privit cu ochișorii ei blânzi, m-a strâns în brațe cu toată forța ei de copilaș și mi-a întins această felicitare făcută de ea.

Poate sunt sunt eu mai labilă sentimental, poate sunt obosită, poate planetele nu sunt aliniate cum trebuie, dar cert e că m-a făcut să...plâng...acolo undeva în sufletul meu. Am simțit că e ceva venit dintr-un suflet de copil...sincer, cald și deschis. Și nu am cum să nu fiu impresionată.

Îi mulțumesc fetiței cu codițe și...vă doresc tuturor  să vă dăruiască cineva, ceva din inimă...

5 comentarii:

Comment by Ochiu Ratiunii on 24 februarie 2012 la 23:14

La multi ani pentru maine!

 
Comment by Andrei Cojocariu on 25 februarie 2012 la 13:41

Adica LA MULTI ANI pentru azi!
:D

 
Comment by Adina Adeenah on 25 februarie 2012 la 15:49

Mulțumesc mult de tot :-*

 
Comment by Adina Adeenah on 25 februarie 2012 la 15:49

mulțam frumos :-*

 
Comment by Kathy on 29 februarie 2012 la 12:04

Vai cat de frumos :X

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...