Serialele tinereții mele..

Publicat de Adina on duminică, ianuarie 08, 2012

   


Zilele trecute mi-am aduc aminte de filmele copilăriei și adolescenței mele. Mi-au adus un zâmbet melancolic pe buze...Aș vrea să impărtășesc și cu voi aceste amitiri și să rememorăm niște momente frumoase de atunci.


Dallas



J.R, Sue Ellen, Bobby, Pamela. Familia Ewing.Când urmăream acest serial, încă nu știam să citesc, așa că mă ajuta mama cu partea asta! :) Eram îndrăgostită în secret de Bobby. După multă vreme, am aflat că nu eram singura :)






Edera

O iubeam pe actrița care juca rolul ”Ederei”. Pentru mine, reprezenta întruchiparea inocenței. 




Familia Bundy




 Acest serial îmi amintește de serile cu mama, petrecute pe ProTV și amuzându-ne copios de această familie nebună.




Baywatch


Baywatch...Mitch..Hmmm. Asta era pentru fete. Băieții cred că o admirau pe Pamela Anderson. Deci era un serial complex, din care aveam cu toții de învățat! :D





Înger sălbatic


Cred că e prima telenovelă pe care am urmărit-o cu sufletul la gură și mi-a deschis apetitul pentru a învăța limba spaniolă. Câte fete mai visau la o dragoste la fel de pasională ca cea dintre Ivo și Milli?




Caracatița



Corado Catanni. Mai multe nu are rost să spun...




Sunset Beach

A fost cel mai frumos serial pe care l-am văzut în adolescență. Cred că atunci m-am îndrăgostit de mare și de tot ce înseamnă ea. Cred că atunci mi-am dorit să mă indrăgostesc pe o plajă, când soarele apune...





Twin Peaks


Laura Palmer. Primul serial ”de groază”. L-am revăzut acum câțiva ani. Sentimentul nu a mai fost același din păcate...








Dosarele X




















Oare cine nu s-a uitat la Dosarele X? Oare cine nu și-a pus pătura pe față la fazele ”de groază?” Oare cine nu își punea întrebări despre existența extratereștrilor?


2 comentarii:

Comment by G.C.M. on 8 ianuarie 2012 la 13:53

De Edera nu-mi mai aminteam.
Daca nu ma insel in asta il chema pe tip Andrea si la varsta aia mi se parea asa de ciudat....
Superba melodia din generic!

 
Comment by Adina Adeenah on 8 ianuarie 2012 la 14:17

Și mie mi se pare superbă melodia. Da, era cu tipul ăla Andrea. :))

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...