O retrospectivă

Publicat de Adina on sâmbătă, ianuarie 07, 2012























...au trecut 2 luni de când lumea mea a luat o noua formă. Au fost cele mai intense, grele, frumoase,obositoare, interesante 2 luni din viața mea.
Am reușit să redescopăr vechi pasiuni pe care le-am concretizat, am cunoscut oameni care m-au ajutat să îmi înfrunt unele temeri și decepții pe care credeam că le ascunsesem destul de bine. Oarecum simt că am evoluat, că am crescut, că am mai făcut un pas spre o Adina matură.


Am învățat că totul se întâmplă exact atunci când trebuie, oricât de ironică ar părea această afirmație. Poate nu înțelegem de ce, cum și până când, dar totul capătă formă și nuanță cu timpul, aducând răspunsurile la toate întrebările noastre.


Am învățat mai mult ca oricând ce înseamnă oamenii, faptul că suntem atât de diferiți și totuși găsim o cale de comunicare spre fiecare în parte.


Am învățat că atunci când crezi în ceva, trebuie să lupți. Oricât de grea ar pârea bătălia, merită. Instinctul tău te îndreptă spre ceea ce trebuie. Învață să îl asculți și să îl urmezi.


Toate astea le-am învățat datorită unor oameni care acum 2 luni erau nistre străini. Dar împreună, am realizat ceva. Ne-am pus speranțele, visele, dorințele într-un proiect comun, în care am învestit fiecare câte o bucățică de suflet, iar rezultatul nu a întârziat să apară.


La mulți ani, Revista Blogurilor! La mulți ani, BlogEvent! La mulți ani, suflete calde!







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...