O lume fără mine...

Publicat de Adina on joi, ianuarie 05, 2012




Ți-ai pus vreodată următoarea întrebare: oare cum ar arăta lumea fără tine? Și nu mă refer la nivel mondial (asta în cazul în care nu ești nu știu ce mega-cercetător), ci la lumea asta, mică, din jurul tău...

Eu astăzi, în timp ce îmi savuram o țigare și tânjeam după o cafea, mă gândeam la...inexistența mea. Dacă nu aș fi existat? Cum ar fi afectat asta viețile celor din jurul meu? S-ar fi simțit lipsa unei ”Adine”?

În unele situații, dacă stau și mă gândesc foarte serios, cred că lipsa mea ar fi fost un plus. În altele, simt că poate lucrurile ar fi stat altfel, în sensul negativ.

Aș vrea parcă să fac un experiment. Să ”dispar” pur și simplu pentru a vedea cum arată lumea fără mine...

Oare numai eu am curiozități din astea???


8 comentarii:

Comment by Kathy on 6 ianuarie 2012 la 02:47

Uite ca nu m-am gandit la asta... Cum ar fi lumea fara mine, fara o Kathy care sa streseze pe toti :-?

 
Comment by Alexandru Panait on 6 ianuarie 2012 la 09:44

Sa fii sigura ca nu esti singura care s-a gandit la asta :)

Dar asta este o discutie care se poate intinde cateva ore si trebuie sa ai o anumita stare potrivita pentru a filozofa pe aceasta tema...dar vazand ora la care ai facut postarea e de inteles :)

 
Comment by Cristina Maria on 6 ianuarie 2012 la 14:26

Sa stii ca mereu ma intreb cum ar fi .. daca as disparea pur si simplu care ar fi reactiile si cat de repede s-ar uita de mine.. Cred ca va ramane unul din misterle neelucidate..

 
Comment by G.C.M. on 6 ianuarie 2012 la 16:14

Cazul Elodia reloded a intrecut la numarul de episoade Tanar si Nelinistit :))

 
Comment by Adina Adeenah on 7 ianuarie 2012 la 02:28

Da, asta așa e...dar totuși, curiozitatea rămâne :D

 
Comment by Adina Adeenah on 7 ianuarie 2012 la 02:28

=))Mulțumim, domnul Dan!

 
Comment by Adina Adeenah on 7 ianuarie 2012 la 02:29

Mulțumesc de înțelegere....;)

 
Comment by Adina Adeenah on 7 ianuarie 2012 la 02:29

Tristă..:(

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...