Importanta barbatilor in viata noastra

Publicat de Adina on miercuri, decembrie 07, 2011

Aseara am pierdut un pariu in defavoarea lui Alex.Nicio problema. Stiu sa pierd. Pentru asta, trebuie sa scriu un articol despre importanta barbatilor in viata noastra.Nimic mai simplu.

Motivele principale pentru care nu putem trai fara barbati:


  • Carnet de conducere am, o soferita buna sunt.
  • Becurile se ard atat de rar si se schimba atat de usor.
  • Un job am,imi permit sa ma intretin singura.
  • Casele se cumpara, nu se mai construiesc cu sudoarea fruntii.
  • Mancare gasesc la supermarket, nu trebuie sa vanez. 
  • S-au inventat vibratoarele, deci pot sa ma descurc si singura sa fiu fericita!=))

Si niste poze relevante pentru a sublinia importanata masculina in viata noastra:




Ah, si sa nu uit sa va dedic si o melodie, dragii mei barbati, fara de care nu putem trai!



10 comentarii:

Comment by Alexandru Anton on 7 decembrie 2011 la 19:10

Adina nu ma multumeste acest post pentru ca tu arati in acest post ca voi nu aveti nevoie de noi barbati. Eu te-am zis ca sa scri de ce suntem noi asa de importanti in viata voastra.
Tu ne-ai deschis mai sus ca pe niste sclavi, cea ce nu suntem.

 
Comment by Adeenah on 7 decembrie 2011 la 19:11

Asta e tot ceea ce am putut spune despre importanta voastra in viata noastra!=))

 
Comment by Alexandru Anton on 7 decembrie 2011 la 19:12

Mai dezamagit

 
Comment by Pinguu on 7 decembrie 2011 la 19:13

hohohohohoh!:X chiar cA!

 
Comment by Adeenah on 7 decembrie 2011 la 19:14

Am scris odata ceva frumos despre voi
http://adeenah.blogspot.com/2011/11/de-ce-iubim-barbatii.html
Nu imi place sa ma repet!

 
Comment by Adeenah on 7 decembrie 2011 la 19:26

;) multumesc pentru aprecieri! :-*

 
Comment by G.C.M. on 8 decembrie 2011 la 18:15

Becurile se schimba foarte usor dar bateriile la vibratoare al dracu de greu :d

 
Comment by Adeenah on 8 decembrie 2011 la 19:21

In cazul asta, ne cumparam unul nou :))

 
Comment by antiqul on 10 decembrie 2011 la 14:15

Adina ne-ai omorat. Si ma rog cu ce inlocuiesti niste brate calde de barbat intre care vrei sa te cuibaresti cand te simti singura si o voce masculina din pieptul lui musculos care sa-ti spuna "Stai linistita pui mic, sunt langa tine"? Daca vibratorul ala cu sau fara baterii face asta, il manac cu fulgi cu tot !!!

 
Comment by Adeenah on 10 decembrie 2011 la 14:27

=))Tare as vrea sa te vad mancand un vibrator cu fulgi =))

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...