Cea mai veche meserie din lume

Publicat de Adina on duminică, noiembrie 27, 2011

Calatorind weekendul acesta pe drumurile patriei, am vazut in destul de multe locuri, prostituate..care isi asteptau clientii cuminti.
Nu stiu de ce, dar mie femeile astea imi inspira un sentiment enorm de mila.Mi se par extrem de nefericite,vulnerabile,obligate sa renunte la sentimente, trairi, vise.

Marea majoritate provin din familii defavorizate, cu multi copii, parinti alcoolici si violenti, un mediu de viata rece. Poate initial nici nu isi dau seama in ce se baga. Vine un burtos, le promite cine stie ce job de vis in Italia. Ele, dornice de un castig mare intr-un timp scurt accepta. Si asa se trezesc cum fac sex cu ora cu tiristii! 

Mi se pare o meserie foarte riscanta. Nu stii niciodata ce fel de om e cel care apeleaza la serviciile tale. Nu tine nimeni cont de dorintele tale. Esti privita ca o unealta de produs orgasme si atat!

Si totusi de ce nu renunta? Ma gandesc ca nu e atat de greu. Pui punct si o iei de la capat. Iti faci o viata noua, iti cauti un alt loc de munca, incerci sa cunosti altfel de oameni.Nu cred ca sunt tinute cu forta. Sau daca e asa, autoritatile de ce nu se implica deloc?

Postarea aceasta a fost inspirata de o faza pe care am vazut-o si m-a impresionat foarte mult. Oprisem intr-o benzinarie mai...ciudata, sa zic asa. Era o mandra din asta acolo cu o colega. De undeva, apare, "pestele" lor, cu 7 domni respectabili dupa el. Colega se indreapta spre o masina care oprise pe dreapta si avea la volan un mascul, iar tanti asta ramane pe loc. Vedeam groaza din ochii ei cand il vedea pe domnul "peste" ca se apropie cu aproape jumatate de echipa de fotbal.

I-a zis ca nu vrea, ca sunt prea multi, ca nu poate, cu lacrimi in ochi. Reactia sefului? "Treci fa, la supt, ca am datorie la oamenii astia!". A luat-o de brat si a impins-o pur si simplu spre ei. Ei, care o masurau din priviri. Se vedea pofta in ochii lor. Nu au avut nici cea mai mica reactie la privirea ei disperata. Dorinta carnala atunci era cea mai importanta!

Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-a intamplat ulterior.Nici nu vreau sa ma gandesc la faptul ca multe dintre ele sunt batute, agresate, injurate de toti barbatii care apeleaza la serviciile lor!Poate gresesc, e posibil ca punctul meu de vedere sa fie influentat de faptul ca sunt femeie si ma pun in locul lor.Si mi se pare groaznic.

Daca sunt si alte opinii pe tema asta, as vrea sa le aud cu cea mai mare placere...

7 comentarii:

Comment by Mistocareala on 27 noiembrie 2011 la 22:22

Sunt total deacord cu tine ... nu vreau ma gandesc . deci tac :(

 
Comment by Adeenah on 27 noiembrie 2011 la 22:24

multumesc...

 
Comment by Vasile Marin on 27 noiembrie 2011 la 23:07

Daca este sa vorbesti despre prostitutie ca meserie, nu poti vorbi despre femeile care sunt obligate de catre interlopi sa presteze favoruri sexuale pentru bani.

Cand vorbesti de prostitutie ca meserie, vorbesti despre femeile care aleg de bunavoie sa devina prostituate.

Personal, am o admiratie deosebita pentru femeile care recunosc deschis ca le place sexul si care traiesc de pe urma pasiunii lor, adica lucreaza ca prostituate.

Daca e sa ne referim la femeile care sunt obligate sa se prostitueze, atunci parerile noastre sunt unanime. Este inuman ceea ce trebuie ele sa faca si as avea o placere de nedescris sa ii impusc pe toti imbecilii care le forteaza.

 
Comment by Adeenah on 27 noiembrie 2011 la 23:37

Cred ca cele care aleg cu adevarat meseria asta si sunt si multumite, sunt prostituatele de lux. Alea pe care le vezi pe centura, tare mi-e ca nu e jobul vietii lor...

 
Comment by Alexandru Anton on 28 noiembrie 2011 la 13:14

Eu cred ca toate fetitele de pe maginea drumului sunt obligate, asa cum ziceai si tu intr-un comentariu cele care aleg meserie de prostituata sunt damele de companie.

Zicea Vasile Marin ca el are o admiratie deosebita pentru femeile care recunosc deschis ca le place sexul si ca traiesc pe urma pasiunii lor, adica lucreaza ca prostituate.

Eu ii propun sa mergem pe marginea drumului si sa intrebam acele fete daca o fac din placere sau nu. Cred ca acele fete nu o fac din placere.

Are tata o vorba << curva tot curva ramane>>, tin sa ii dau dreptate si am vazut si la Sorin pe blog un filmulet pe tema aceasta si o sa ti-l recoamnd si tie il poti gasi aici : http://esorin.eu/2011/11/27/tentatie/ scz de spam

 
Comment by Adeenah on 29 noiembrie 2011 la 00:00

Da, am vazut filmuletul...mi s-a parut foarte...amuzant :))
Da...ma gandesc ca nu fac asta din placere...dar totusi, ceva le tine acolo...

 
Comment by Joynt on 17 decembrie 2011 la 03:49

Nu este jobul vietii lor, este o remarca cu foarte mult bun simt asupra dramei prostituatelor.

Ca om simt ca ele pierd pe termen lung, in aceasta,,tranzactie", cea mai de pret, pasiunea...

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...