Tu si ei

Publicat de Adina on marți, octombrie 25, 2011



Ce vad cei din jurul nostru la noi? Ce vedem si noi, ce ii lasam noi sa vada, sau ce am dori noi ca ei sa vada?
Eu ma gandesc ca e putin din fiecare. Un fel de ghiveci de...dorinte, asteptari,iluzii.
Si cel mai greu e...cand trebuie sa te decizi cum vrei sa te vada cei din jurul tau...cat de mult vrei sa arati, cat de mult vrei sa lasi descoperit, cat de mult te aventurezi sa iti asumi "eu-ul" tau.
Sunt oameni care o sa arate exact ce vor ei ca tu sa stii...si nimic mai mult. Poate vor stii exact cum sa faca asta,poate o invata cu timpul, dar cert e ca pana la urma reusesc.
Si sunt oameni care nu stiu cum vor sa ii vezi tu, pentru ca nici eu nu au o imagine foarte clara asupra lor.Acestia sunt cei care vor da gres de cele mai multe ori...pentru ca nestiind exact unde vrei sa ajungi, e cam greu sa alegi calea cea buna. Iar pentru asta, de multe ori,  sa te aventurezi pe carari neumblate,intunecate si pline de frunze...cautandu-te pe tine. 
Sau, cautand acel "eu"pe care crezi tu ca vor cei din jurul tau sa il vada...O sa fie o cautare infinita,obositoare si plina de peripetii, iar rezultatul nu o sa iti fie clar niciodata. Dar o sa merite calatoria,descoperirile...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...