Despre nimic....

Publicat de Adina on miercuri, octombrie 19, 2011

Seara buna! De mai bine de jumatate de ora stau cu laptopul in fata, ma uit la el si astept o idee brilianta!:) Iar ideea respectiva, nu vrea deloc sa apara. Se lasa asteptata ca o printesa care coboara mandra scarile palatului, admirata de toata lumea, spre printul ei!Mda...in cazul in care astept o asa idee pompoasa, cred ca si ziua de maine tot aici o sa ma gaseasca, dormind cu capul pe masa,cu scrumiera plina de mucuri de tigara si cu cearcanele pana la genunchi.


Cineva tot imi da sugestii, gen "true love", "true friends" and "true..others". 
Despre true love asta ce sa scriu? Cand o sa simt fluturii cum joaca la mine in stomac la fel ca oltenii la nunta, cred ca inspiratia o sa curga garla. Sper sa ma tina degetele:))
True friends? Asta e un subiect...prea amplu,prea de oracol,prea...de la tara. Covalact!(asta e dintr-o reclama, pentru cei care nu aveti/urmariti TV)
Da, deci epuizai doua teme de...monolog :)Scurt si la obiect! Ce bine daca tot timpul as putea sa fiu asa ;)
Revenind la lipsa mea de idee brilianta....deci observati...nu cer mai multe idei, ma multumesc si cu una...da' buna sa fie!
Revenind...revenim cam degeaba:)) Ca ea tot pitita sta, mititica de ea!
Ah...ca mi-am amintit de o chestie...de fapt mai mult o "tema de casa", care suna in felul urmator:"intr-o zi, aloca-ti jumatate de ora, iar in timpul asta spala vasele si totusi nu le spala"!
Aha....exact asa m-am uitat si eu:) M-am gandit ca e vreo smecherie, ceva. Ei bine, am aflat ca nu e. Ideea e sa incerc asta, iar la final, sa spun ce mi-a iesit! Cred ca o sa fac experimentul asta maine. Ma cam roade curiozitatea, tre' sa recunosc, dar azi nu puteam sa duc la indeplinire planul, pentru ca a dat harnicia in mine ieri si am spalat tot!
Daca mai incearca si altcineva, please let me know! Ca sunt curioasa ce v-a iesit!:)
Acestea fiind mentionate, cred ca o sa incetez sa mai astept dupa donsoara idee, nu de alta dar vad ca sare calu'. Sta omu' 5-10-15 minute dupa tine, dar nu o ora si ceva!
PS:Sa nu aud comentarii despre intarziere!:))))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...