Plm

Publicat de Adina on joi, septembrie 15, 2011

Azi am m-am intalnit la o cafea cu o veche prietena pe care nu am mai vazut-o de multa vreme. Si am tot povestit o gramada de chestii si chestiute. Dar una singura a ramas oarecum agatata de creierul meu. 



Mi-a zis la un momentdat, ca nu toata lumea poate sa te placa. Asta ar insemna sa fi un om fals!Probabil sinceritatea cu care mi-o spuse, si ochii aia mari si albastri,fura ca un dus de gheata pentru mine, in momentul ala.
Gandindu-ma mai in amanunt, da, are dreptate!
Mie de ce nu mi-a spus nimeni asta pana acum? Cate secrete din astea mai aveti? Hai, eu zic sa le spuneti pe toate acum, ca dupa cum prea bine observati, tot le aflu!
Si revenind....oarecum...nu stiu, dar eu tot timpul mi-am dorit..nu sa am fani si tampenii din astea...dar nu m-a bucurat mai deloc ideea de a avea dujmani:)
Dar vad ca nu e bine. Si pana la urma nu e bine fata de mine!
Asa, ca am avut un consiliu de urgenta cu mine...ore in sir de dezbateri, pachete de tigari terminate, pumni in masa, cartoane de pizza aruncare pe jos..dar am ajuns la un punct comun! :)
De maine, devin EU. Si doar eu! :)Nu iti place...nu poate decat sa imi para rau :)si atat!Si poate cu timpul o sa invat sa trec si peste parerile astea de rau gratuite...;)Hai noroc!

1 comentarii:

Comment by Badoiu Valentin on 24 februarie 2012 la 23:17

Hello :)
Este clar faptul ca exista multa lume care nu ne place si nici nu o sa ne placa vreodata. Asta si prin prisma faptului ca suntem supusi unor prejudecati initiale si fiind si ca si constructie incapatanati peste masura, noi ca oameni, in putine ocazii reusim sa trecem peste prejudecata initala.
Si da... nu ma suporta? Well.. i don`t give a f...
I love myself and so should you... and that is what counts.
Parerea mea - care aparent pare simplista - nu ma plac? ma urasc? Inseamna automat ca sunt cu mult peste capacitatile lor de a ma intelege si deci, sunt cu mult mai castigat decat ei si totul de acolo pleaca.
Cheers si....noroc...

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...