O reclama si un film

Publicat de Adina on sâmbătă, septembrie 17, 2011

De cateva zile am tot vazut postat pe wall-ul diferitelor persoane, o reclama la Cosmote. Atat am vazut doar:reclama Cosmote-fluturele. Nu stiu de ce, dar, parca a fost asa o lupta cu mine:nu vreau sa o vad! Cu toate ca ma gandeam:"ma, daca toti oamenii astia tot o posteaza in draci, trebuie sa fie ceva cu ea!"
La fel am facut si cu Robotzii. Toti oamenii din jurul meu erau fani inraiti, iar eu nici nu vroiam sa aud de ei. Asta imi pusesem eu in cap. Pana la urma am fost convinsa, totusi..sa le dau o sansa. Si nu mi-a parut rau:)
Acum revenind la reclama respectiva. Nu stiu de ce, dar in seara asta, ma hotarai eu sa ma uit la ea. Dau play, fiind sigura ca s-a creat o forfota total aiurea. Si ma uit...si ma uit..Si ma apuca fratele meu o boceala la final, sora cu...cu ce ar putea fi o boceala sora?Hmm..??
Si dau sa o mai vad odata..si inca o data!Da, de fiecare data acelasi rezultat. Si ma bucur ca pana la urma am cedat tentatiei.
O sa o "impart" si cu voi, in cazul in care mai exista cineva pe lumea asta, care nu a vazut-o inca:)





In timp ce ma uitam la ea,imi aduce aminte de un film. Tare drag mie:"The Notebook". Film din 2004, pe care eu l-am vazut in 2010. Exact din acelasi motiv. Imi aduc aminte ca atunci cand a aparut la cinematograf, nu au mai fost asa cozi, de la Titanic. Toata lumea numai despre asta vorbea. Dar eu, neah, nu ma uit. Si am reusit 6 ani sa ma abtin. Pana cand, intr-o dupa amiaza, citind un blog, vad ca persoana respectiva povestea ceva fragmente din el. M-a mirat, in primul rand ca am gasit asta pe blogul unui barbat, care pe deasupra a mai si recunoscut ca a plans la el.
Atunci imi zic:"ma, ia sa vad eu ce e de capul lui?" Si am dat search pe YouTube. Tin minte ca prima oara m-am uitat la el pe bucati, pe YouTube, cu soarele dupa amiezii batandu-mi in monitorul laptopului. Dar asa de prinsa am fost de el, incat mintea mea nu a mai reactionat, in sensul ca puteam naiba sa mi-l downloadez frumos de pe net si sa ma uit la el linistita, stand in pat.
Ei, la sfarsit, cam aceeasi reactie plangacioasa am avut-o ca si dupa reclama cu fluturele.Mama, da' ce am mai plans atunci!
Ei, si in seara asta, reamintidu-mi eu de film(intre timp l-am si descarcat de pe Internet si l-am mai vazut de vreo 4 ori), ma pun sa il vad ca omu'...din nou.
Stiam ce se intampla, stiam povestea, stiam cum se termina.....si totusi...Niagara vad ca isi mutase apele la mine pe fata!
Vi-l recomand. E cel mai frumos film pe care l-am vazut pana acum.
Aici aveti si trailer-ul...in cazul in care exista oameni SI mai incapatanati ca mine si nu l-au vazut inca:)




Concluzia? Sunt o plangacioasa si o incapatanata! :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...