Butonul de pauza

Publicat de Adina on miercuri, septembrie 07, 2011

Ma gandeam astazi, in timp ce butonam prin lista de melodii din telefon, ca ar fi tare bine daca am avea functiile astea de "stop,play,pause, rewind si fastforward"...





Acum, cu siguranta as apasa cu toata forta mea butonul de pauza. Vreau ca timpul sa se opreasca aici. Nu pentru ca traiesc niste mari grozavii...Ci pentru ca vreau sa ma opresc putin si sa ma vad. Sa arunc un ochi...sau mai multi asupra mea. Sa pot sa regandesc ce deja a fost gandit. Sa ma uit la mine...sa vad ce anume inspir.Cat de trista/fericita par? Plus beneficiile alea apreciate de fomei:imi sta bine parul?Blugii astia ma fac grasa?M-am dat bine cu tus la ochi?:)
Dar in afara de toate astea, as incerca sa caut la mine, directia spre care ma indrept. M-as cauta prin toate buzunarele, poate as gasi o harta spre destinatia finala si as mai putea sa am mici interventii. Mi-as da un bobarnac peste nas si mi-as zice zambind: "prostanaco!"
Dupa care as apasa FF. De ce? Sa ajung mai repede acolo unde trebuie. Iar in cazul in care m-as abate de la traseu, sa pot sa dau pauza din nou si sa intervin!


Tu ce buton ai apasa?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...