Reguli masculine

Publicat de Adina on miercuri, ianuarie 30, 2013


De obicei femeile sunt cele cu regulile, dar iată că am găsit pe internet și niște reguli care se aplică în cazul bărbaților, iar mie personal mi se par pertinente și...funny :)

  • Sânii sunt făcuți să te uiți la ei, ceea ce și fac. Nu încerca să schimbi asta!
  • Învață să folosești toaleta!Ești deja fată mare! Dacă vezi capacul ridicat, coboară-l! Nouă ne trebuie ridicat, vouă coborât. Nu cred că m-ai auzit plângându-mă că l-ai lăsat coborât.
  • Sâmbăta=sporturi. Este ca luna plină sau fluxul și refluxul...așa trebuie să rămână.
  • A cumpăra NU este un sport și nu voi gândi altfel niciodată.
  • A plânge este șantaj.
  • Cere doar ceea ce dorești, să fim bine înțeleși:aluziile subtile nu funcționează, aluziile puternice nu funcționează, aluziile directe nu funcționează. Spune-mi și gata!
  • Da și Nu sunt răspunsuri perfect acceptabile la orice întrebare.
  • Vino cu o problemă doar dacă dorești ajutor pentru rezolvarea ei. Asta este ceea ce pot face. Simpatia este menirea prietenelor tale.
  • O durere de cap care durează deja de 7 luni este deja o problemă. Mergi la doctor!
  • Orice am spus cu 6 luni în urmă nu este acceptat într-o ceartă din prezent. De fapt, toate comentariile devin nule după 7 zile.
  • Dacă te gândești că ești grasă, poate așa este. Nu mă mai întreba.
  • Dacă am spus ceva ce poate fi interpretat în două moduri, din care unul ar putea să te supere sau să te enerveze, consideră că am gândit în celălalt mod.
  • Poți, fie să mă rogi să fac ceva, fie să îmi spui modul în care să fie făcut. Nu ambele. Dacă deja știi ce și cum trebuie făcut, mai bine fă-l tu.
  • Christofor Columb nu a avut nevoie de indicații așa că nici eu.
  • Toți bărbații vad doar în 16 culori, așa cum sunt setările Windows. Piersica, de exemplu, este un fruct, nu o culoare. Habar nu am ce înseamnă mauve.
  • Dacă întreb: Ce este în neregulă? și tu spui: nimic, voi acționa ca și când nimic nu este în neregulă.
  • Când trebuie să mergem undeva, absolut tot ce porți îți vine bine...pe bune!
  • Ai îndeajuns de multe haine.
  • Ai prea mulți pantofi.
  • Eu sunt în formă. Rotundul este o formă!


Sursa:Bancuri, Glume & FUN





2 comentarii:

Comment by javra on 31 ianuarie 2013 la 01:25

E prima oară când citesc o postare de-a ta.
Nu va fi ultima.

 
Comment by Adina on 31 ianuarie 2013 la 19:24

Asta mă bucură, sincer îți zic :)

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...