Am căutat în DEX inapt și am găsit RDS!

Publicat de Adina on marți, octombrie 23, 2012


Dragi prieteni,
Dacă vă trece vreodată prin minte să vă abonați la RDS-RCS sau să vă prelungiți contractul, mai interesați-vă, mai gândiți-vă, mai consultați-vă. Sfatul meu personal e să NU!!! Mai bine vă improvizați voi o conexiune cu o furculiță, cred că va fi mai stabilă.
N-am văzut în viața mea așa companie inaptă, să nu știe ce se întâmplă, să suni de 7 ori la ei pentru aceeași problemă și să primești 9 soluții diferite și niciuna bună!
Acum vreo 4 luni, am fost la ei să îmi schimb abonamentul pe numele meu. Am sunat înainte, pentru a mă interesa exact care sunt actele necesare. Mi le-a înșiruit o tanti. Le pregătesc frumos, iar înainte să plec spre ei, am mai sunat pentru a întreba dacă pot să îmi achiziționez și un stick de Internet. Cum să nu,se poate. Întreb încă o date care sunt actele necesare pentru a trece abonamentul pe numele meu, iar vorbind cu o altă tanti, bineînțeles că primesc o listă nouă. Erau de toate pentru toți. Analizele la zi și copie după carnetul de note din gimnaziu mai lipseau, că în rest erau toate.
Ajung acolo, semnez ce îmi dă doamna aia de semnat, îmi iau stickul de internet și țuști acasă. Trece o lună, abonamentul tot nu e pe numele meu, stickul de internet tot nu apare pe factură.
Mă gândesc că nu și-or fi făcut ei update-ul, așa că mai aștept. Mai trece o lună, titularul abonamentului neschimbat, stickul nefacturat. 
Sun din nou, le spun problema. Un domn mă informează că în baza de date nu apare nicio modificare de titular de abonament, nu de alta, dar actele ce le adusesem eu nu erau cele bune!!!!
Păi și stickul de net?? Ăla nu apare niciunde. Contractul pe el e făcut pe numele meu, abonamentul e făcut pe un alt nume...așa că am fost sfătuită să merg la cel mai apropiat punct RCS-RDS.
Nene, am fost, de acolo am luat stickul ăsta, acolo am crezut că mi-am schimbat titularul abonamentului!!! Îl simțeam cum dă din umeri!
Ca să nu mai spun că cel puțin o dată pe zi , conexiunea mea la internet intră în comă. Sun la ei și bineînțeles că routerul meu wireless e de vină, laptopul meu e prost, planetele nu-s aliniate cum trebuie, euro a crescut, dar niciodată EI NU SUNT DE VINĂ!!!
Așa că mi-am făcut niște calcule. Nenea stickul dacă nu apare NICIUNDE în lumea asta, practic abonamentul meu nu s-a prelungit cu încă un an, așa că sunt liberă să renunț la serviciile lor de 2 lei și să optez pentru o altă companie...ceea ce mă și bate gândul să fac. Bine, nu m-ar mira ca peste 10 ani să sesizeze ei lipsa stickului din inventarele lor și să mă trezesc că trebuie să îl plătesc mai scump decât pe cea mai scumpă mașină. Dar până atunci, mai vedem.
Voi la ce companie de internet sunteți abonați? Cum sunt serviciile lor? 

8 comentarii:

Comment by Andrei-Claudiu Holcan on 23 octombrie 2012 la 13:45

hahahaha , ce aiurea , e de ras ... e de plans ... e de tot ce vrei ...

 
Comment by AdinaSega on 23 octombrie 2012 la 14:27

Și mie câteodată îmi vine să râd, să plâng, să mă duc cu o unealtă ascuțită peste ei :))

 
Comment by Florin Tomescu on 23 octombrie 2012 la 16:52

Pe ei, pe mama lor :))

 
Comment by AdinaSega on 23 octombrie 2012 la 17:29

Cu neamul lor al prost! :))

 
Comment by Buculesei on 23 octombrie 2012 la 18:08

eu sunt la next-gen si merge bine ...

am fost in trecut si eu la rds, dar bine ca m-am mutat ... nu stau mult la discutii le zic, ori faci aia ori gasesc alt internet ca sunt si altele mai serioase... si crede-ma functioneaza...

 
Comment by MucRoz on 24 octombrie 2012 la 11:41

Si eu am avut ceva probleme cu ei. Am incheiat un contract de internet acum ceva timp cu si dupa 6 luni mi-au dat stick-ul de internet. Acum vreau sa ma mut de pe antena pe cablu sa vedem cum trec si de faza asta :)).

 
Comment by AdinaSega on 24 octombrie 2012 la 18:53

Nu mai bine te muți direct la o altă companie? Zic și eu :))

 
Comment by Anonim on 25 octombrie 2012 la 18:50

De cand imi fac accesul la vplay aproape imposibil vreau sa ma mut la alta companie..problema e ca orarul lor se suprapune pe orarul meu de lucru si nu reusesc sa ajung sa reziljez contractul..

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...