Cure și curuțe!

Publicat de Adina on joi, august 16, 2012


Dragii mei oameni cu creieri în cap, de când mă știu eu pe acest pământ am urât curele de slăbire. Nu știu exact să vă spun de ce, dar cert este că nu suntem prietene mai deloc.
Nu zic, am încercat și eu de câteva ori în viața mea să țin cură, dar nu știu de ce, în secunda doi mă apucau fomile pământului și aș fi fost în stare să comand cinci elefanți la grătar cu garnitură de rinocer obez. Ideea de restricție culinară, mă face să iubesc mâncarea și mai mult.

Nu le înțeleg pe fetele alea tinere și drăguțe, dar grăsuțe, care se plâng de multitudinea de kilograme ce le apasă. Să ne fie clar, excludem persoanele cu anumite boli care duc spre îngrășare/obezitate.
Dar includem fetele care se plâng de veșnica problemă cu glanda, dar uită faptul că mănâncă trei hamburgeri pe minut. Singura glandă care are aici probleme e aia salivară!!!

Acum ceva vreme, am avut și eu vreo șepte kile în plus. M-am tot plâns de ele, le-am urât, le-am blestemat, dar tot n-au vrut să plece. Până când am zis: ori eu, ori voi!  Și m-am pus neică pe făcut mișcare. Mi-am achiziționat o bicicletă din aia de cameră și am pedalat până mi-au ieșit ochii din cap. Dar am avut rezultate. Oricât de mult m-aș fi chinuit cu restricțiile alimentare, nu ajungeam niciunde, decât să mă autonefericesc...și de ce???

Voi,cele care vă chinuiți veșnic cu toate dietele domnului Google, cât de bine vă cunoașteți organismul? Cât de multă energie investiți și în mișcare nu numai în tăiat alimente din meniul zilnic?

Riscați să vă distrugeți fizic și psihic, încercând să aveți rezultate spectaculoase din nimic. Acceptați faptul că nu toată lumea are aceleași arderi, aceeași conformație. Nu toate putem avea 1.80 și 60 de kilograme. Dar putem arăta bine și în corpul nostru.

Dieta fără sport e ca sexul fără orgasm. Degeaba le faci!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...