Va place melodia?

Publicat de Adina on joi, noiembrie 17, 2011

Ca tot am postat aseara niste diferente intre femei si barbati, as vrea sa mai adaug una...muzicala :).
Va place piesa Man down, interpretata de Rihanna?
Mie, una nu. Nu stiu de ce, dar ma enerveaza teribil.Si cam toate persoanele de gen feminin cu care am discutat, au cam aceeasi parere.

Ei, in schimb, tuturor barbatilor le place...iar cea mai comuna "scuza" a fost aceea ca e :"altfel, diferita de stilul ei".

Si ma tot intreb, de unde diferenta asta de gusturi! Ce anume le transmite barbatilor, iar femeilor nu?Hmmm...

 

5 comentarii:

Comment by Batonel on 17 noiembrie 2011 la 19:45

Eu nu stiam de piesa asta pana am aflat ca, Copilu minune a facut un duet cu ea :)).
Nu e cea mai reusita piesa de a lui Rihanna trebuie sa recunoastem.

 
Comment by Boogie on 17 noiembrie 2011 la 20:09

Mie imi place pentru ca negativul este reggae, deci imi place linia melodica, nu versurile, pe care sincer, nu dau 2 bani.

 
Comment by Jurnal deschis on 17 noiembrie 2011 la 20:14

@Boogie:exact asta am auzit de la marea majoritate a barbatilor! :))
@Batonel:cum sa nu auzi de ea? A fost atat de extra-mega difuzata peste tot!

 
Comment by Boogie on 19 noiembrie 2011 la 13:21

Inseamna ca barbatii asculta mai mult reggae decat femeile. :)) Si e bine ca ne-am dat seama de asta fara sondaj de opinie. :))

 
Comment by Jurnal deschis on 19 noiembrie 2011 la 20:40

@Boogie:=))))))Evrika! :))))

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...