Fete cuminti si baieti rai

Publicat de Adina on sâmbătă, decembrie 03, 2011


Ieri, cand mergeam pe strada, am vazut venind din sensul opus, un cuplu, care oarecum mi-a atras atentia.De ce? El era un tip destul de inalt si parea genul acela de "bad guy".Ea era micuta, firava,genul acela de dragalasa, la care te-ai duce cu baloane si bomboane. Era un contrast mare intre ei...si totusi se potriveau atat de bine!

De cand suntem mici, am avut o pasiune ascunsa pentru baietii de care mamele noastre ne-au spus sa stam departe.In scoala generala ne indragosteam de baiatul din clasa care era cel mai rebel, in liceu, de colegul care fuma, in facultate de baiatul cu parul lung si multe tatuaje din grupa.
De ce oare exista atractia asta pentru cineva aparent atat de diferit tie?

Mai tineti minte cand Andreea Raicu avea o relatie cu Tudor Chirila?Pentru multa lumea a fost un soc real, tocmai de asta. Ea, una bucata femeie, finuta,draguta.El, una bucata barbat,un nonconformist irecuperabil.Si totusi s-au iubit,s-au potrivit!Am auzit atunci la nu stiu ce radio, un interviu cu Andreea Raicu pe tema asta.Iar raspunsul ei a fost unul cat se poate de simplu:""Tudor imi da senzatia de libertate.E tot ce nu sunt eu, e partea mea rebela."

Mi-a placut mult raspunsul ei.Cred ca si de asta mi-a ramas atat de bine intiparit in minte.Si cred ca are dreptate. Asta e ceea ce cautam la persoana de langa noi. Acel ceva pe care il tinem cumva ascuns, de care ne e teama si la care ne gandim cu bujori in oraji :)


Si atunci cautam pe cineva, care ne ajuta sa fim noi, cu totul.Care ne completeaza si ne transforma in persoana la care visam in taina.Cineva caruia sa ii dam cheia celui mai ascuns loc din sufletul nostru si sa avem increderea ca il va transforma in cel mai pretios lucru pe care il avem. Si atunci nu ne intereseaza cine e. Poate aparent e persoana cea mai putin potrivita pentru noi...dar asta e doar aparent.Sufletele noastre seamana ca doua picaturi de apa si asta e tot ce conteaza.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...