Exista extraterestrii?

Publicat de Adina on miercuri, noiembrie 09, 2011

Tot stau cu laptopul de jumatate de ora in fata, dau refresh pe Facebook, mai beau un pahar cu apa...butonez TV-ul de zor, in cautarea unui subiect pentru blog...
Si am gasit unul...inspirat de o emisiune de la TV, de pe National Geographic: extraterestrii.


Voi ce credeti despre asta?Exista?Ati avut vreo "tangenta" cu vreunul?:)
Eu, din fericire, inca nu...sau cel putin nu la nivel constient. Acum daca in fiecare noapte vine un extraterestru, ma rapeste, si ma aduce dimineata in pat, nu am de unde sa stiu...ca dorm ca lemnul :)). Hm...daca stau sa ma gandesc, cred ca de asta ma trezesc de fiecare data foarte obosita!Extraterestru draga, fac apel la tine, in cazul in care imi citesti blogul, sa ma lasi in pace!Multumesc ;)


Lasand gluma la o parte, eu chiar cred ca ceva exista. Poate nu chiar omuletii aia mici, verzi si cu ochii mari...dar si altcineva in afara de noi, oamenii mai exista. E prea mare universul pentru niste oameni asa de mici.Si nu cred ca sunt tinuti in nu stiu ce locatii secrete de nu stiu ce guverne. Ori sunt prea departe de noi, ori nu sunt la acelasi nivel de dezvoltare cu al nostru, ori sunt mult peste noi..si de asta nu ne-am intalnit inca. Dar nu e timpul pierdut.


Zicea la un momentdat un nene, in emisiunea pe care o urmaresc, ca ei sunt ca Dumnezeu:stii ca exista, dar nu le poti demonstra existenta. Eu nu as merge chiar asa departe, astfel incat sa ii compar cu Dumnezeu, dar ideea in sine mi s-a parut una pertinenta.


Astept insa momentul cand o sa fac cunostinta cu o alta...chestie de pe alta planeta. Sunt curioasa cum ar arata, cum s-ar comporta, cum ne-am intelege. Cine stie, poate imi fac prieteni noi? ;)Ramane de vazut...The truth is out there!


Va multumesc pentru timpul acordat aberatiilor mele din seara asta :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...