Ce ai face acum?

Publicat de Adina on vineri, noiembrie 18, 2011

Haideti sa facem un exercitiu de imaginatie....
Suntem intr-o lume in care nu conteaza banii, lipsa timpului,teleportarea a fost deja upgradata la versiunea 6.0, iar tu poti sa faci tot ce iti trece prin cap. 
Ce ai vrea sa faci acum, in momentul asta?




Cum sunt foarte obosita si am nevoie de o pauza...as vrea sa ma relaxez. As vrea sa stau pe o plaja..cu nisip fin...in fata sa am un ocean albastru, cu valuri timide...


In mintea mea sa fie liniste...Singurele momente galagioase sa fie atunci cand valurile se izbesc de mal..si atat!


Sezlongul sa imi fie pus langa un palmier...Mojito sa fie la discretie:D
Timpul sa se opreasca in loc, lumea din jur sa dispara...cu toate problemele si tristetile ei!


Vantul sa adie usor..aducand cu el o stare de "ceva nou". Astept cuminte, pentru ca stiu ca e o lume perfecta, in care totul e asa cum trebuie..pentru mine. E lumea MEA perfecta.


Apari tu...in lumea mea singura si linistita. Pentru prima oara, nu stiu ce se intampla, cine esti si cum ai ajuns aici. Ma ridic si vin spre tine. Apropiindu-ma, simt cum lumea care mi-am creat-o, se destrama incet in jurul meu. Ma opresc, nestiind ce sa fac..sa ma intorc la sezlongul meu care simbolizeaza o lume linistita, sau sa vin spre tine?


Ma atragi...misterul care te inconjoara ma atrage...si vreau sa vad ce se ascunde in spatele lui...Las lumea mea linistita in spate si alerg spre tine...Iti sar in brate. Ma strangi cu putere. In momentul ala, totul dispare.Toata linistea din mintea mea, plaja, oceanul linistit.


Ne trezim intr-o lume plina, agitata, cu probleme si timp...care nu se mai opreste parca. Raman la tine in brate...parfumul tau imi aduce aminte de linistea ce am lasat-o in urma...Tu parca simti asta si nu ma lasi sa plec, ma strangi si mai tare in brate si-mi soptesti:"nu-ti fie frica, esti cu mine"...




Da...si recitesc eu ce tocmai am scris..si imi dau seama ca ce vreau eu acum, in conditiile in care as putea sa cer orice, e tot lumea asta, sunt tot eu...doar tu esti diferit!





6 comentarii:

Comment by eSorin on 19 noiembrie 2011 la 01:45

superba postare.ti-am mai zis si iti mai zic :X

 
Comment by Jurnal deschis on 19 noiembrie 2011 la 01:53

@Sorin:iti foarte multumesc...pentru multe. Ti-am mai zis si iti mai zic :X

 
Comment by Batonel on 19 noiembrie 2011 la 10:41

Superba povestea, te-ai creat o lume perfecta. Cred ca multi vor sa intre in lumea asta sa uite de probleme si de griji.

 
Comment by Boogie on 19 noiembrie 2011 la 13:11

Vreau si eu o lume asa cum ti-ai creat-o tu. O lume in care sa nu am nici o problema, nici o treaba in care totul este numai lapte si miere. Dar o lume ca aceasta nu exista, si cred ca e mai bine ca nu exista, doarece ne-am plictisi teribil.

 
Comment by Jurnal deschis on 19 noiembrie 2011 la 13:21

@Batonel:iti foarte multumesc pt apreciere ;)

 
Comment by Jurnal deschis on 19 noiembrie 2011 la 15:55

@Btonel:cam asa e..de aia, pana la urma,renunt la ea si revin in viata reala...:)

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...