Iarna în decembrie-ne mirăm!

Publicat de Adina on marți, decembrie 11, 2012




Dragii mei,
Nu știu exact cum este starea vremii in orașele în care locuiți voi, dar vă pot spune că în Timișoara ninge ca în povești. În consecință, drumurile sunt într-o stare deplorabilă.
Sâmbătă a nins toată ziua, duminică a bătut vântul, ieri părea ca lucrurile să se mai îndrepte, însă astăzi ne întoarcem de unde am plecat sâmbătă.Pe străzi a înghețat totul, s-a topit, iar a înghețat, a nins peste...ai senzația că mergi pe pietre de moară. Ce contează că ne rupem mașinile în două?

Duminică seara am rămas blocată cu prietenul meu la aproximativ 70 de kilometri distanță de Timișoara, pentru că absolut NICIUN utilaj nu s-a sinchisit să apară în zonă.

Oare domnii ăia care sunt responsabili cu mirarea faptului că ninge în decembrie (mirare și șoc ce persistă de la an la an) cum văd că apar primii fulgi de nea își iau schiurile și fug din țară? Că altfel nu îmi explic faptul că pur și simplu nu știe nimeni nimic de ei.

Dacă tot în dorul lelii își regulează și nevestele, cum se implică în procesul de deszăpezire, nu m-ar mira deloc ca doamnele să îi înșele fără nicio mustrare de conștiință.

Cum ei sunt luați prin surprindere de niște fenomene meteorologice normale pentru perioada asta, la fel suntem și noi de surprinși de veșnica lor surprindere și lipsă de implicare. Le doresc să rămână între troienele de zăpadă și să îi mai găsească cineva la primăvară...speriați și triști...atunci să vezi mirare! Sau să își rupă mașinile printre bolovanii de gheață ce s-au format pe străzi și să rămână cu volanul în mână. 

Sunt complet dezamăgită de modul în care aceste vestite "autorități" au reacționat și sper că stau bine mersi la căldurică știind că sunt niște oameni de nimic.

5 comentarii:

Comment by GCM on 11 decembrie 2012 la 20:54

Voteaza, votul tau conteaza!!!

 
Comment by Adina Adeenah on 11 decembrie 2012 la 21:02

Cum a zis și Mark Twain: dacă votul meu conta, nu mă lăsa nimeni să votez....:D

 
Comment by GCM on 11 decembrie 2012 la 21:23

Twain asta e de la USL sau de la PDL, ca n-am auzit de el? :D

 
Comment by Adina Adeenah on 12 decembrie 2012 la 19:13

De la PPDD...de aia nu ai auzit de el :)))

 
Comment by GCM on 14 decembrie 2012 la 22:06

Aha, deci d-aia l-ai votat tu pe Danut la tine la Tirgu-Jiu, nu :P

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...