Lucruri pe care le-am invatat de cand sunt mare

Publicat de Adina on miercuri, noiembrie 16, 2011

Aceasta leapsa am preluat-o la randul meu de la cineva DatDracu :D


Mi s-a parut un subiect de monolog foarte interesant:) Si care merita dezbatut, dupa parerea mea! Si stand eu si cugetand, in timp ce imi adaugam invitatii la leapsa, imi dau seama ca ar fi trebuit sa fie o lista foarte lunga cu lucrurile pe care le-am invatat de cand sunt mare.

Am 26 de ani. In februarie anul viitor o sa implinesc 27. Cand aveam 13-14 ani si cunoasteam sau auzeam de cineva care sa aiba varsta mea de acum, mi se parea o persoana in varsta. Ma gandeam la el/ea ca la un "om mare". Om care le stie pe toate!

Ei, uite ca am ajuns la varsta asta...si stau si ma gandesc ce am invatat in plus de cand eram mica. Si pe mine ca pe majoritatea oamenilor, parintii m-au invatat lucrurile alea de baza(nu fura, nu ucide, nu minti, nu bla bla bla). De unele sfaturi am tinut cont, de altele nu.

Dar ce am invatat eu pe propria mea piele? Ca proverbul :"niciodata sa nu spui niciodata" e cat de poate de real. Si asta am invatat-o destul de curand. Mi s-a intamplat de foarte multe ori sa spun:"eu niciodata nu as face asa ceva". Ei, si cand am fost cea mai sigura pe mine si as fi fost in stare sa ma iau si de gat cu interlocutorul ca am dreptate, atunci s-a ivit situatia care m-a facut sa fac exact ce "nu voi face in viata mea".Si culmea, sa imi dau seama dupa ce faptul e deja consumat!:)Asa ca nu mai zic asta in viata mea! :)

Un alt lucru pe care l-am invatat tot eu...e ca toate lucrurile se intampla cu un motiv. Nu prea cred in coincidente. Totul e aranjat asa cum trebuie si se intampla exact atunci cand trebuie.Si toate se intampla, pentru a te duce pe tine acolo unde trebuie sa ajungi. Uneori iti dai seama cum ai ajuns acolo, alteori nu ai nici cea mai vaga idee. Asa ca, invatatura asta ma ajuta sa nu fiu un om stresat,crizat si intr-o continua dilema.

Altceva? Nimic de care sa imi aduc aminte acum. Multa lumea am vazut ca, odata cu trecera anilor, a ajuns la concluzia ca oamenii sunt..un pic diferit de cum ii percepeam noi cand eram mai mici(adica foarte buni). Ei, eu inca nu am ajuns la concluzia asta :)). Eu inca cred in oameni! Poate nu mai sunt la fel de naiva, dar tot am incredere in ei, inceredere in instinctul meu!

Voi? Ce ati invatat de cand sunteti oameni mari?:)

2 comentarii:

Comment by James Freek E-Monden on 24 noiembrie 2011 la 01:34

Cu greu dar ti-am raspuns http://mucroz.info/leapsa-x-2/

 
Comment by Adeenah on 24 noiembrie 2011 la 18:25

multumesc :)

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...